Auction handbags - item 19 - SOLD PRIVATELY - BIDS CLOSED!

Adorable messenger bag made from recycled jeans + genuine 70's fabric + pink/orange striped fabric. Full of cute little detials on the front + purple chiffon bow + gold clasp. Lined with orange acetate.

Would make a sweet present for girl but strap is also long enough to be worn over the shoulder by adult.

Starting bid $20 + $5 shipping US & Canada and $4 for Europe. With an extra item please add $2 for US & Canada and $1 for Europe.
ALL auction bids will  go towards neutering and vaccinations.

Comments

MieH said…
Hejsa ;)) -Igen LOL. Må jeg også spørge hvor meget denne her måler? ;-)

Rigtig mange BAB-hugs til dig igen XD
Hejsa Mie
Det er de samme mål som den anden, men skulderremmen er længere, så den kan bæres tværs over kroppen.
BABS XD
MieH said…
Ok!! :D Mange tak for info ;-)) Så vil jeg lige overveje om jeg har penge nok til en af dem tihihihihi XD
Mega mange BABS tilbage C;
Hejsa Mie
Vil bare lige sige at denne taske nu er solgt øv, men håber at der stadig er noget der evt. kan friste!
BAB knuser ;)
MieH said…
Hejsa :D
Det gør ikke noget at den er solgt! Så er der bare nogle andre der er blevet helt vildt glade for den ;-D
Og desuden så er/var det også item 18 som jeg allerbedst kunne lide ;) -Den har jeg også budt på tihi! XD
MANGE BAB-hugs ;)

Popular Posts